Nu får det vara nog!

Efter nästan en vecka av förkylningar och feber och snor och host. Idag ska luften i lungorna bytas ut. Sjuka barn och sjuk mamma ska vara ute hela dagen. Oavsett diverse åsikter på den punkten…
Har googlat halva morgonen och läst i mitt bibliotek av trädgårdsböcker. Här ska beskäras!!
Pil, plommon, buskar och annat jag kommer över. Trädgårdslandet ska tömmas på allt som inte är till nytta längre. Gammalt ska bort.
Det verkar bli den sista fina höstveckan, så då är det verkligen hög tid att ta till vara på den utomhus!
Sen kan man sitta inne och häcka bäst man vill…
Har tusen saker att göra, så jag ska banne mig sätta fart i detta nu.
Har vart lite halvdeppad sen igår kväll, så en spark i baken av mig själv var vad jag behövde nu. Nu jäklar!

Kommentera

