Dagens Att-göra-lista:

– Ringa vårdcentralen
– Ringa Barnmottagningen
– Ringa Bup
– Ringa ridskola (! Trodde jag aldrig i livet att jag skulle göra…)
– Ringa annan fotbollsförening (! Trodde jag heller aldrig att jag skulle göra)
– Klippa gräset
– Sätta ut möbler på annons
– Göra lista inför nästa måndags shopping
– Göra lista inför IKEA-besök
– Färdigsställa hög med kläder som ska ut på annons

Öhh…Det får nog bli en Att-göra-lista som sträcker sig under flera dagar än bara en. Nu blev jag ju nästan stressad! Man får ju räkna med all telefontid och att allting tar längre tid än man tror. Nä, jag får nog skriva om den så det blir VECKANS Att-göra-lista istället. Jag lägger den åt sidan en stund tror jag.

Helgens bytardag gick över förväntan bra. Stortjejen hjälpte som vanligt till med att lämna och hämta saker. Vi for även dit en sväng på lördagens försäljning och kikade, med det blev ingen storshopping direkt. Ett par pjuks till lilltjejen, lite sjalar och en tröja typ. Ett kalas för liten peng, så det blev näst intill endast förtjänst av det hela.

Idag ska vi hänga med vännen Å och söta T. De kommer hit för lite lekstund senare under förmiddagen. Ska bli toppen såklart!
Kanske skulle försöka göra något på listan innan ändå… Så kanske min handlingsförlamning släpper. Jobbigt när den är blandad av stress. Ah, känner mig förvirrad nu…
God morgon.

Kommentera

