Oj oj oj oj….

Jag har vart borta i hundra år nu. Känns som en halv evighet sedan , men ändå lite som igår som jag sist var inne här.
Det har helt enkelt var så mycket med allt.
En herrans massa jobbigt med mellantjejen. Hon har slutat med medicinen som inte längre fungerade. Hon kan inte använda någon annan som skulle kunna fungera på henne, eftersom det är farligt med hennes höga puls.
Mycket känslor och ingen direkt hjälp från BUP.
Stortjejen har haft en jävel-period i sin tweenie-het. Mycket känslor där med ni vet…
Och allt regn med sin luftfuktighet gör mig själv till en värkande gammal kropp som ska förstränga värken för att orka med allt annat.
Det har vart så mycket så jag har avstått från att skriva. Det hade bara vart gnäll, och det ville jag inte dela med er. Denna gången i alla fall.
Tillråga på allt så är min dator på omformatering,och mannens dator är inte min favorit. När den väl är hemma så är den dessutom upptagen.

Men nu är det sommarlov!
Bygget går framåt, väggar rivs och planering pågår dygnet runt.
Jag ska försöka slänga in ett inlägg när tiden finns.
Det jäkla regnet är vi väl alla trötta på, och man undrar ju vad man ska hitta på med kidsen!
Hittils har det endast gått en vecka och det var ju hyfsat några dagar.I panik ska man hinna med trädgårdsarbetet när det är en stunds blå himmel.
Vi har dock hunnit med diverse skogspromenader,saftkokning, ett tappert försök till bad i sjö samt ett väldigt trevligt midsommarfirande.
Nu ska jag i alla fall börja gå upp tidigt så jag får lite egentid på morgnarna. Det finns ett stort behov av det nu.

Hoppas att jag snart får tillbaka min egen dator med, så det kan bli lite ordning och reda igen.
Jag räknar med att återkomma snart. Hoppas att vi inte regnar bort under tiden.

Kommentera

