Kläder överallt…

Idag är det tvättdag. Och så håller jag på med mitt nätauktionerande igen. Det är kläder ta mig fasen både högt och lågt just nu. Taskigt torkväder ute, så då får det bli trångt i tvättstugan istället.
Lade ut massa kläder på auktion igår kväll, och så fortsatte jag idag med efter lite mer rotande i garderoberna. En del barnkläder som vanligt, och så en del av mina egna. Mina egna som består av allt mellan storlek 32 och 44…Fatta vilken resa kroppen gjort eller??
Men nu är det stabilt, så det får vi ju hoppas att det får vara. Så länge jag slipper medicinerna så är det lugnt.

Helgen har vart toppen!
Staketbygge under lördagens förmiddag. Grunden är färdig. Jippie!
Sen blev det umgänge med bästa brudarna. Träning för hurtbullar minsann! (inte jag då…som mest stod vid sidan med min gamla stela hundraåriga kropp.Men det var kul ändå!)
Sen god mat hela kvällen hos bästa U. En kanonkväll som vanligt när vi ses! Underbart!
Att vi sedan i någon slags tant-varnings-back-to-the-80´s satt och doppade frukt i chokladfontän vet jag inte riktigt hur det gick till. Men gött så in i vassen var det!
Var tokpigg när jag kom hem vid halv två-tiden. Jag körde ju, och med tanke på hur mina ögon anstränger sig i mörker så borde jag vart trött. Men inte då!
Vaknade till vid elva på söndagen och hela dagen kändes förstörd… inte bra alls.
‘Men det blev lite gjort ändå. Några rabatter rensade och några kanter friserade.

Nu får banne mig vädret skärpa till sig snart!! Blir ju tokig på detta hattandet fram och tillbaka. Hit med sol och värme! NU!

Kommentera

