Och vaddå egentligen?

vad i herrans namn var det att hetsa upp sig för igår kväll egentligen eller?? Haha! ibland är man känslig som få…Värt att gnälla efter en helt underbar dag…

Problemen var inga problem alls egentligen. Enkla lösningar;
-Vi ringer farmor idag och kollar om vi kan planera om.
-Jag har nu gjort klart inför klassfotbollen (tog några minuter).
-Om nu kompisen inte kan vara med på cupen för att hon är hos sin pappa, så får hon väl sova här ändå!
Ibland förstår man sig inte på sig själv.

Denna dagen ägnas åt att tvätta! Superbra torkväder, så lika bra att tömma tvättkorgarna, byta sängkläder och även tvätta alla tråkiga uddaplagg som kräver egentid i tvättmaskinen då de är ensamma av sitt slag och inte passar att tvättas med andra plagg.
Städar lite också, då jag inte kan hålla mig tills imorgon.
Jag ska ju vara borta fredag till lördag, och sen blir det ju cup på söndag så då är det skönt att allt är under kontroll på hemmaplan.
Det värsta är att jag ibland går överstyr när jag ska bort. Om det så bara är en natt så måste jag bara rensa avlopp, kalka ur kaffebryggare och tvätta stolsdynor innan. Nästan som om jag aldrig mer ska komma hem! Märkligt beteende det där.

Nu är det dags att hänga tvätt igen. Sen blir det lite handling i eftermiddag och posta massa paket igen. Mannen jobbar kväll hela veckan, och bra är väl det eftersom jag ska på shoppingresa i helgen… Haha!

Ha en bra onsdag!!

Kommentera

