Hm..

Någonting har hänt här.
Jag kan inte välja typsnitt, storlek eller annat när jag skriver.
Sen kan jag heller inte se min besöksstatistik! Massor av saker ser bara ovant och märkligt ut. Knepigt som sjutton, men det kanske ger sig.

Idag är en fin dag. Solen lyser, vårkänslorna svämmar över. Jag vill bära ut alla vinterjackor och kängor. Rensa bort vintern. Men…Det vet jag ju att man inte kan. Det är nog lite tidigt än skulle jag tro, även om jag såklart hoppas att det vore så!
Nu kommer tiden då det är smutsigt hela tiden. Tiden då jag åter kommer få torka golven så fort hunden har vart ute. tiden då hunden förövrigt inte får springa fritt över gärden och genom skog… Han får hålla sig kopplad och övervakad tills det torkar upp. Stackarn.

Jag och lilltjejen drog till stan förut. Oh, vad roligt det skulle bli med bokrea!!!
Och Oh vad jag misstog mig. Fy för sjutton vad dåligt det var! De enda fynden blev en uppdaterad svampbok och två små böcker med Barbapapa. Så tråkigt. Jag som brukar släpa hem kassar med böcker varje år. Har sällan blivit så besviken.
Nä,hoppas på bättre nästa år.

Lyckades även fabriksåterställa min iPhone i förmiddags. Mycket skickligt såklart. Jag satt länge och välmed skägget i brevlådan, innan vännen Å till slut kom som en iPhoneängel och hjälpte mig rätt igen. Så det kan gå.

Nu kommer snart skolbarnen hem. Torsdagsstädningen fortsätter och förberedelser för nätauktioner görs. hoppas verkligen att jag får ordning på denna sidan med. Det var INTE kul att skriva när allt är knas!

Kommentera

