9 minuter senare…

Bitterf****n fick rätt! Ha!
En otrevlig kvinna i kundtjänst meddelade att det fanns INGET som helst noterat om att jag skulle varit i kontakt med dem innan. och jag skulle VERKLIGEN vara medveten om att hon det hon nu gjorde var ett UNDANTAG när hon strök min faktura. För de hade INTE fått någon tidning tillbaka så jag MÅSTE ha fått den…Öh, det har aldrig kommit bort saker på posten eller?
Nej, åh vilket FANTASTISKT undantag hon gjorde nu. Hon var verkligen SÅ vänlig att göra detta för en enkel människa som lilla jag.
Men kunde hon ta bort mig ur systemet…?
Ånej, DET gick inte att göra. Jag kommer alltid finnas kvar där tydligen. Men hon LOVADE att mitt samtal nu fanns registrerat och jag skulle INTE få fler tidningar. Och hon förtydligade dessutom att jag SKULLE  få tidningar om jag BESTÄLLDE en prenumeration av dem. Verkar jag DUM eller? JAG den lilla tanten på landet som sitter bakom mina köksgardiner och smygtittar på grannarna…
Suck…
Men så, nu lägger vi detta bakom oss.
Tar en kopp kaffe, och påbörjar veckans torsdagsstädning.  Ska bara prata lite med mina blommor och stryka på lite sparat omslagspapper först. När jag rullat håret och stoppat några strumpor det vill säga.
Kommentera

