Stolt mamma!

Och andra stolta mammor och pappor och morfäder och farbröder och andra. DET fanns det gott om igår kväll vill jag lova minsann!
För det var äntligen dags för uppvisning av musikalen som klass 3, 4, 5 och 6 tränat på hela hösten tillsammans med lärare från musikskolan. Så grymt duktiga barn vi har!!
Repliker, dans och inte minst sång var helt makalöst. Vad de kan!!
Jag kan inte med ord beskriva känslan att sitta i publiken och få se detta!
Enkelt sagt; Våra barn är fantastiska!!
Det var skönt att få sitta ner och bara njuta av detta skådespel, så mitt runtsnurrande inte fick en chans att bråka under en dryg timma.
Och när vi kom hem med en uppspelt och nöjd tioåring, så sov de mindre barnen. Mormodern åkte hem och vi andra tog en macka och pratade om musikalen.
Underbar kväll helt enkelt!
Idag är det då fredag. Igen. Märkligt vad tiden rusar fram.
Vad dagen kommer bjuda på har jag ingen aning om. Börjar bli en aning frustrerad över att vänta på produkter jag beställt som aldrig kommer! Det värsta som finns att vänta på post som inte dyker upp!
Det enda jag vet om dagen är att mellantjejen har med sig en kompis hem efter skolan sedan.
Men det bli nog lite städande och donande under dagen kan jag tro.
Eftersom det är fredag så står även den vanliga veckohandlingen på schemat med. Och fredagsmys framför tv:n såklart.
Och imorgon kommer underbara E!
Nu fick jag kraft och energi av bara tanken på vilken toppenhelg jag har framför mig!
Hoppas NI också får en überbra helg allihopa ♥
Kommentera

