Soulmates!

Man är så upptagen att man varken hinner blogga eller läsa någon annans blogg på flera dagar. Sen gör man sig till och byter tema på bloggen, ändrar färg och lite sådär. Bloggar och ska sedan läsa sin allra käraste E:s blogg, och vad har hänt då? Jo, hon har bytt till exakt samma tema som mig! Haha! Skumt det där…Men jag flaschade väl till och ändrade sidhuvudet då…så vi inte ser ut som tvillingar. Haha! Vi är märkliga vi!
Det blev en halvhektiskt kväll igår då.
Barngympa med 14 rackarungar först. Där får man minsann veta att man lever… Så roliga de är de små knattarna!
Efter det springa över till personalrummet för lite skolrådsmöte. Det vart ju givande såklart. Diskussioner om värderingar och grävmaskiner blev det…
Iväg igen och fara på unitmöte. Kollade på lite nyheter som kommit!! Vill ha i MASSOR! Eylinern jag väntat på,creme powder och satin hands i ny doft fanns bland annat. Underbart!
Idag tänkte jag att jag skulle lägga upp en bild på min japanska blodlönn som blommar! har aldrig hänt förut, men det beror väl på att september månad vart så varm, och sommaren blev längre i trädgården. Den doftar i alla fall så gott! Lite som fläderblom… Men, tyvärr blåser det halv storm här på ranchen, så ett bra foto blir svårt. Får hoppas att jag inte glömmer bort det när vinden mojnar. Känns i varje fall underbart att varje morgon få se blommorna, och sniffa lite på vägen till postlådan. En riktigt bra start på dagen!
Igår kom det en hög med sommarkläder jag hittat på rean. Letar som en tok överallt just nu. Min plan är ju att till resan ta med i stort sett endast sådant som vi kan lämna kvar när vi åker hem. Vill ju fylla väskorna med en massa minnen istället! 
Nu ska jag ringa och beställa tid för vaccinationerna!
Go förmiddag på er!
2 thoughts on “Soulmates!

    • =) Nej, vi måste gjort det samtidigt! Jajamen, allt är som vanligt. Det knallar och går. Hojta när du har mer tid, så vi kan seeeeees! Kramar!

Kommentera

