Det var alltså så det låg till!!

Ett mycket intressant tv-program om vad som hände med gamla artister/kändisar. Ett litet minus att jag kanske inte gillar den ena programledaren såå mycket. Men vad gör det när de är tre till!
Och nu fick vi alltså reda på varför Rick Astley försvann efter sin ´80-talsdänga! Karriären stöp på grund av hans extrema flygrädsla. Enklare än så var det inte…Happ! Då har man fått svar på det som man gått och grunnat på över halva livet.
Idag har kidsen haft studiedag.
Stortjejen valde att tillbringa den hos sin bästa polare. Mellantjejen valde att följa med mig och lilltjejen på föräldra/barngruppen, vilket hon tyckte var kul!
Sen blev det en sväng till stan för oss tre. Var där själv igår kväll och provade bh:ar i två timmar…Var inte toppnöjd med expediten som hjälpte mig, men till slut hittade vi en bra till klänningen. Men tre minuter innan köpcentrats stängning så gled jag in i en annan butik och slet åt mig en rea-bh. Och när jag komhem visade sig den vara oslagbar! Alltså blev det byte idag. Sen blev det även en kalaspresent, ny pump till diskmedlet lite presentsnöre och annat bra-att-ha.
Mannen är borta och jobbar och jag fixar lite här hemma. Scrappat klart aktuella saker ikväll, och nu pysslar jag med klänningen. Den behövde sys om ytte-pytte-lite för att matcha min sneda kropp…Men nu blir det superbra!
Jaha, det var min dag i korthet…Nu måste jag pyssla vidare! Nackdelen med att mannen är borta blir min brist på sömn. Jag lägger mig ALDRIG! Grejar och grejar halva natten…

 

Kommentera

