JA!

Jag har äntligen hittat en klänning som passar mig perfekt! Dessvärre är det ett litet hål på den, så jag måste skicka tillbaka den och få en ny. Men i alla fall, jag har hittat den! Nu ska det bara jagas skor som passar till den bara… Ett litet bekymmer att detta bröllop är i mitten av september. HUR somrig får man se ut då? Och HUR höstig måste man vara? Ett stort frågetecken detta när jag ska matcha skorna… Men det ger sig nog till slut.
Idag häller regnet ner. Jag tog med de två minsta tjejerna för en blixtvisit till stan förut. Vi insåg att mellantjejen endast hade flipflop och gummistövlar att välja till sina fötter.Behövde liksom ett mellanläge. Så det åtgärdade vi. NU ska allt vara klart inför skolstarten!
Ikväll blir det mys med brudarna. Alltid lika skojsigt det,så det ser jag fram emot. Hade ju vart ännu mysigare om vi kunnat sitta ute såklart…men så är det.
Nu ska jag laga lunch,för sista gången på länge igen. Gött att skolan börjar så kidsen slipper min mat… Nu dröjer det ända till nästa lov innan jag behöver stå vid spisen…
Ihelgen delar av familjen iväg på evenemang,men det skriver jag om efter helgen. Fullt upp är det i alla fall som vanligt!
Ha en fin helg mina människor!! 
Kommentera

