Varmt Varmt Varmt

Och åh som jag älskar denna värmen! Tänk om den ändå kunde få stanna för evigt…Men åh, nej. Snart blir det kallare antar jag, och det får man leva med när man bor i detta landet. Men just nu njuts det för fullt vill jag lova!

Har dock vart inomhus två dagar och knegat lite, vilket var svettigast än svettigast! Men lite pengar är ju aldrig fel!

Idag blev det i alla fall en sväng till sjön för att kasta i barnen och hunden. Välbehövligt som attan. Kidsen fick dock inte nog, utan ligger och plaskar runt i trädgårdspolen en stund nu med. Stackars hunden står bredvid och är avundsjuk som få…

Har haft ett par veckor då jag knappt tittat åt datorn, och det har vart sjukt skönt… Inget facebookande och inget bloggande. Det enda jag gjort är några försäljningar på auktion. Gick fint det och nu är jag i rensartagen igen. Ska se till att sälja lite bebisprylar som står och dammar. Det blir väl inga fler nu antar jag.

Nu ska jag nog plocka in kidsen ändå. Och öppna ännu mera korsdrag…Sen blir det växtvård i trädgården!

Kommentera

