Bra dag!

Härligt när solen kommer fram i sinnet och bakom molnen… behöver den massor nu!

Har haft en underbar dag. Med en chokladboll (modell megasize), kaffe och deeptalk med vännen M, startade förmiddagen. Sen fortsatte den med shopping, samma deltagare där. Det handlades en massa nödiga och onödiga saker. Fast största klippet var väl tjugo skolådor för knappa tvåhundringen. SÅ bra!

Sen har det fixats en smula här hemma. Känns som man plockar saker och dammsuger golv dygnet runt… Men sånt är livet som hemmafru, och jag har valt det själv. Fast ibland funderar jag lite över det där begreppet curlingmorsa… En vetenskap med olika åsikter, som jag inte orkar orda om idag.

Nu ska jag bara ta det varligt resten av dagen. Vattna växthus, eller åtminstone växterna däri, kolla på solen och ta ett par glas fredagsrött.

Ha en trevlig helg mina människor, och må solen vara med er!

Kommentera

