Var är solen?

Den var ju här och sen bara den försvann!! Hoppas den dyker upp till helgen igen-VERKLIGEN! Gillar inte att den lurar oss så där, så att vi tror att den verkligen är här för att stanna med sin värme. Tänkte plantera lite blommor i helgen ju… Och så håller vi ju på att måla om huset också! Jädrar i min låda (som A skulle sagt) vad bra det blir. Sån otrolig SKILLNAD! Att en färg kan göra så mycket. Och tänk att denna färgen har jag velat ha hela tiden…Men nu har mannen fått tro att det är hans ide, och DÅ plötsligt händer det. De är speciellla de där männen. Haha!

Igårkväll var det föreläsning och disskussion om barns friskfaktorer. Titti Yttersjö var toppen som vanligt! Man behöver verkligen bli påmind hela tiden om all denna stress som finns. Man är ju så inne i allt, att det är lätt att glömma. Man bara kör på liksom… Antagligen ett par till föräldrar som håller med…Toppenbra var det i alla fall, och skönt att disskutera med andra föräldrar och höra andras åsikter.

Sitter och väntar på att lilltjejen ska vakna. Verkar som hon ska sova länge idag för att jag inte hade tänkt det. Alltid tvärtom! Hade velat att hon sov en lur på förmiddagen idag, men så blir det väl inte nu. Ska hämta kidsen i skolan idag och ta en snabbsväng för att uträtta lite ärenden. Efter det ska vi till S och hennes kids. Tjihoo! Ska bli så kul att ses!

Borde egentligen städa lite nu, men jag bara inte vill! Det hinns med imorgon antar jag.

Idag har jag några högar med kläder att skicka, som gick på nätauktion igår. Och så kommer en leverans med produkter från MK på posten som ska levereras ut till kunder. Så sysselsättning har jag ju ändå! Kanske skulle se till att skriva lite fakturor när lilltjejen ändå sover fortfarande.

Ha en skön torsdag mina människor!

Kommentera

