Kompis det går bra nu!

Cashen rullar in som de ska…eller vad han nu sjunger den lille Pettern. Känns fint när det börjar hamna pengar på banken efter att ha stått på stadiga 14,38 på saldot i tio dagar. Haha! Det var visst inte så dumt detta med nätauktioner ändå. Trodde inte att nån ville ha min shit, men ack så fel jag hade. Sen har mitt konsultande funkat bra den senaste månaden med. Urkul! Blir tredje veckan nu som jag levererar varor och det är jättekul, inte bara för att kontot fylls på, utan hela grejen omkring såklart! Så jäkla bra att jag tog chansen och började med det! Alltid lika kul att prata med gamla och nya kunder. Det är verkligen min grej!

En annan grej är ju trädgården. idag har jag faktiskt fått massor gjort! underbart!

Startade dagen med att handla en sväng. Efter det skulle vi på föräldra/barngrupp trodde jag. Men när jag svängde fram till lokalen så såg jag en lapp på dörren och kom på att det inget var idag. Det fick bli en sväng till farmor istället och tjata lite skit där en stund. Inte fel det heller! Bra också att det hände lite grejer så lilltjejen höll sig vaken hela förmiddagen. När vi kom hem och hon hade käkat så sov hon faktiskt i två timmar, så jag fick MASSOR gjort utomhus!

Sen satte vi en lapp på dörren om vart vi var, och traskade upp till grannen. Ett par koppar där, och sen kom kidsen från skolan och fick sig lite fika. Efter dessa sköna dagar utomhus har jag till och med fått lite färg i ansiktet. Sommarfräknarna är här!

Har vart på återvinningsstationen ikväll. Somvanligt kan man säga. Ett jäkla springande när man sorterar allting…

Min telefon är igång också…Men vad skönt det var att faktiskt vara helt utan i fem dagar! Borde man prova oftare…

Nu bräker fårskallarna efter kvällsmat. Lika bra att fixa det. Funderar förresten på vilken röst baggen har! Han låter som han drar en pava whiskey varje dag och röker tjugo cigarrer…Kanske ska kolla vad de har där ute i fårhuset…

Kommentera

