Livsfunderingar

Tänk att jag fått mig en så förstående (oftast), smart (trodde ni inte va), stark (-are än mig), givmild (i massor!) och rent av underbar man. Fantastiskt vilken tur jag hade där. Genom vatten och eld, genom tårar och skratt lever vi vårt liv på ett alldeles utomordentligt toppensätt. Nu planerar vi ytterligare för förändringar och roligheter. Kanon det! Inte alla som har det så. Bara så ni vet alltså.

Tog en sväng till staden och lämnade tillbaka maskinen till vännen förut. Tack igen för lånet! Skulle tagit en sväng och utträttat ärenden med tänkte jag, men jag sket i det och åkte hem istället. Det är ju faktiskt fredag, då kan man få vara lite slö tycker jag allt. Åkte hem och sorterade mina arkiv, listor och annat som rörde min konsultverksamhet. Mycket trevligt. Så nu är nog allt klart och i ordning skulle jag tro. Bara lite inventering kvar, och sen en beställning men det väntar jag med till på söndag eftersom jag har en kund kvar att träffa innan dess. Kanoners så roligt!

Denna helg kommer antagligen bli hur bra som helst! Imorgon blir det scouter och skogsvistelse på förmiddagen. Efter det tänker jag va i trädgården hela dagen. Hoppas vädergudarna har hört mina böner… Måste klippa lite fler buskar så att säga. Sen är det snart dags att dra igång stora vårrensningen i boden också. Kanske kan sätta ett par ungar på att börja där…

På söndag kommer vi tillbringa dagen i grannkommunen med älskade E och hennes kids. Tjihoooo vad jag LÄNGTAR efter dig!!!

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Det får vi se. Nu hör jag i alla fall både skolbussen och en vaken tjej däruppe, så nu blir det livat som vanligt!

Trevlig helg alla mina människor!!

Kommentera

