Blaha Blaha

Sjukt trött på skiten nu. Kan inte våren komma över min ranch i alla fall? Är det så mycket begärt kanske…? Är jag inte värd det eller? Hepp, det verkar just inte så. Att ha en Leonberger, modell; BIG&LURVIG just nu är inget vidare alls… Grus och annat bärs in, och torkar sedan till högar på utvalda ställen under nätterna. Bara städar hela dagarna! Har inget emot städandet, men gruset!

Lånade en mattvätt av vännen P idag. Toppen! Nu kan mattan i tv-rummet leva lite till, tills utbygget startar i alla fall. Då åker den allt på högen i alla fall. Appropå högen så längtar jag som tusan efter allt våreldande. Då går inget i trädgården säkert…

Har vart en bra dag för övrigt idag! Iväg på barnträffen på förmiddagen, städade på eftermiddagen. Har druckit en större mängd kaffe under dagen och vart grymt sugen på hälfta-hälfta med gurkmajonäs. Sjukt men ändå jag kan jag påstå. Fattar inte att jag tog chansen till en när jag ändå var i city, men efterkloksamhet är ju lätt.

Är även extremt sugen på ny musik. Kan inte någon underbar släppa nytt snart?! Undrar ju… Blir till att plocka in gamla lp:spelaren igen. Var ett tag sedan nu faktiskt…

Hepp! Blaha Blaha var just vad det blev idag. Lika bra att rusa vidare.

Kommentera

