Utvilad…

Har haft en toppenbra weekend i fjällen med vännerna!

Bara tre av oss åkte skidor, men vi andra två hade det körigt i alla fall… Det pulsades omkring vill jag lova! uppför, nerförs och utförs. Sittande, liggandes och ståendes i snön tog vi oss fram. Jag och Å kände oss väl mest som två flåsiga pensios när vi ena dagen skulle ta oss en bit upp för att luncha med skidåkarna. Haha! Men nerför gick det lättare!

Vi har njutit av solen, babblat massa strunt, disskuterat viktiga (?) saker, tagit några glas, grillat i backen och after skiat en del. Åh, så skönt det har varit!! Nattsuddande blev det sista kvällen, och dansade gjorde jag så fötterna glödde. Jäkligt märkliga människor, men vad gör det när alla är glada!

Väl hemma igår kväll så möttes jag av mer eller mindre sjuka barn, då känns det halvtaskigt att man varit borta…Men man får lita på sin starke man som sa att jag var välförtjänt semstern! Nu är jag ju i topptrim igen, och kan ta hand om kidsen med all min kraft. Visserligen är de hos mina päron en stund nu, så jag kan röja av här hemma. Tvätta och få lite mer egentid. Känns inte som det hade vart en hinder att ha dem hemma, men de hade ju bestämt detta med mormor så då fick det bli så. Imorgon är det ju vardag igen!

Kollade i almanackan förut och inser att det finns typ sjutusen saker att se fram emot det närmaste halvåret!! vet inte när jag hade så mycket bokat sist… Det är partyn, semestrar, träffar och annat jox. Himmel och pannkaka vad roligt allt ska bli!

Nu är det dags att byta maskin igen… ikväll är det som vanligt med barngympa och unitmöte. Ska gå igenom era beställningar också, brudar! Återkommer så fort jag räknat på grejerna och kollat ut lämpliga rabatter åt er…

Ha en underbar vecka allihopa.

Kommentera

