Brrr….

Fruser hela tiden… Snöar som fanken gör det med, och det känns inte alls okej. Men det kunde man ju gett sig tusan på eftersom det var så fint igår. De visade till och med bilder från stan på nyheterna förut, med anledning av snökaoset. Men jag är så trött på att frysa nu!!!

Jag har blivit sjuk också. Vaknade med feber, huvudvärk och massa värk i kroppen. Hoppas värken enbart beror på febern. Får lite halvpanik varje gång kroppen värker, för jag vet aldrig om jag ska hamna i en period då Herr Fibro tar tag och håller sig fast  hårdare än hårdast. Man får givetvis ta det som det kommer, men emellanåt är det svårt att tänka positivt i det hela.

Skulle provat en ny föräldra/-barngrupp med Å idag, men det fick vi hoppa över på grund av mitt icke-välmående. Synd.

Igår var vännen S här med sin lilla busunge. Det blev fika och diskussioner, både lättsamma och djupa. Skönt att få babbla ur sig,och trevligt var det! Underbar onsdag! När kidsen kom hem så var stortjejen helslut efter allt åkande på grillorna. De mindre tjejerna och jag tog en promenad till grannen och hämtade hem lillkatten…Han har vart där sedan i söndags, då han följde med oss dit. Sen fattade han tydligen aldrig att vi gick hem, så han har vart där jamandes på gården sedan dess. Men vi knallade dit, och han gick med oss hem. Tunn, mager och fjäderlätt…Han åt och sov resten av dagen. Lille killen…

Nu sover lillfisen, så jag ska ta en liten nap i soffan..

Kommentera

