Man får passa sig..

Kollade på Malou efter 10 idag… Handlade om Facebook, med dess (icke-)säkerhet och annat. Folk som får sitt liv kopierat och kidnappat. Helt SJUKT! Man börjar ju undra varför man är med där över huvud taget! Men å andra sidan…Hur skulle man annars komunicera med folk? Telefoner och IRL finns ju knappt längre… Har endast en vän som INTE är med på fejjan. Är sjukt impad av dig!! =)  Vi har ju faktiskt endast vår vänskap i verkligheten, och den är ju ypperlig! Och privat…Inte en jävel kan ens se att vi säger hej till varandra… Haha!

Jag har i alla fall raderat massor av kort, och ska numera försöka tagga ner mitt Facebookande. Man borde även sortera en massa bland vännerna man har där. De SÅ KALLADE vännerna så att säga. Ja, vilket fenomen det är egentligen!

Har inte lika många som läser här, så jag kan ju meddela er det intressanta att jag nyss har dammsugit. Före det var jag ute en sväng och plockade ris till en bordsdekoration. Känner mig pysslig,men vet inte riktigt vart jag ska göra av kreativiteten. känner att jag behöver släppa tankarna lite med. Jag är ju en BIG funderare, och återigen har någon sagt saker som gör att jag funderar så det bränner i hjärnan. Varfölr i helsike ska jag ta åt mig så av allt?! Ah, bli vansinnigt irriterad på mig själv. Försöker upprepa för mig själv; TÖM OCH GLÖM; TÖM OCH GLÖM; TÖM OCH GLÖM!!!

Skulle behöva en stående terapeut som bodde på min axel…

One thought on “Man får passa sig..

  1. Jag är med dig i tanken alla dagar till världens slut, you know, lät riktigt religöst!!! Skickar lite styrka via telepati!!

Kommentera

