Mitt i veckan…igen

Tiden rusar på tycker jag… Allt för fort emellanåt. På fredag är det utgång med brudarna, och den fredagen har kännts såååå långt borta. Men snart är det dags! Tog en repa på stan förut för att eventuellt hitta nåt att ha på mig. Jag är ju typisk Linne-tjej, så det kvittar hur jag gör så blir det alltid linne! Jag har det till vardags, på fest och hela tiden. Det finns inget mellanting helt enkelt. Skulle så gärna vilja vara typen som hittar en glittrig top, en fin klänning eller vad som helst. Men icke… Men jag tog turen in i en butik som jag ALDRIG handlar i. Och där hängde ett linne givetvis… Så vi får väl se om det bli det eller inte. Kanske blir mitt pass klart i veckan, så då blir det en tur till grannkommunen för att hämta det. Och i den staden kan det tänkas bli ett besök i ett par vänners butik. Hoppas att jag hittar ett alternativ där i såna fall. Men nog om dessa problem nu.

Dagen har vart bra då. Efter staden så blev det hem och käka lunch med lilltjejen. Sen vidare till skolan för utvecklingsamtal för mellantjejen samt ett möte i samma veva. Mycket nu. Men lilltjejen var snäll, och stortjejerna var ute och hängde med fritidsbarnen så det gick galant alltihop ändå.

Snart ska stora tjejerna käka och lägga sig. Efter det ska jag sjunka ner i soffan och ladda för torsdagsstäd imorgon. Mannen kör några arbetare till Trollhättan, så han väntas inte hem förrän senare. Känner mig lite trött i huvet så det kanske blir tidig sänggång med en bok för att koppla av lite. Vi får se!

Ha en bra fortsättning på veckan allihop!

Kommentera

