Virrigt värre

Fattar inte vad jag håller på med! Allt jag gör idag blir bara knas… Hade lagt inköpslistan i kylskåpet (undrar om man kan få varorna att skriva upp sig själva på den…), hällde spolglans i facket för mjukmedel (kläderna skulle nog luktat brännvin om jag inte insett mitt misstag), körde fel i min lilla by och jag är bara allmänt velig.  Man blir ju tokig på sig själv såna här dagar…

Har haft en del för mig idag. Startade dagen med att köra lillfisen till mormor. Har inte lämnat bort henne sen juldagen (mellandagsrea i två timmar), så det kändes knepigt att fara omkring utan henne. Men jag var på ett timmeslångt möte, och det var ganska gött att få vara ensam utan bebis då. Sen fixade jag pass. Skönt att det var avklarat. Och så lite småärenden. Sen hämta lilltjej, som sov på soffan hos mormor!!!! otroligt. Där gick det minsann att sova…

Har haft barngympa ikväll… Pust! Det tog lite på krafterna, men var såklart kul ändå! Efter det var jag och gick igenom barnkläder hos ett par kompisar. Så kul!! Så nu är det påfyllt i minstingens garderob!

Nu är jag halvdöd, sitter i soffan och kollar på kvällens gala. Många galor just nu. Men denna är jag minst bekant med. En massa filmer som man inte sett.. Samma sak varje år.

Funderar på om jag ska börja sälja/handla lite på en stor nätsajt. Har ju ett konto,så det borde ju bara vara att sätta fart eller?

One thought on “Virrigt värre

Kommentera

