Huh!

Fattar inte vad kidsen växer FORT!! Känns inte som man gör annat än handlar ny kläder till dem… Antingen behöver den ena nya gympadojjor, eller också har den andra växt ur alla sina jeans på en dag, annars så har den tredje inte längre någon pyamas som passar osv osv. Helt otroligt… Och dessutom växer stortjejen snart ikapp mig. Inte så svårt kanske, men man tycker ju att hon är ett litet barn fortfarande. Jag är väl gammal och hänger inte med i svängarna…

Idag har det vart föräldra/barngrupp. Gött att få något att göra igen efter juluppehåll och slappande. Kul dessutom att se hur de små liven växt på en månad!! Hoppas även att det dyker upp lite nya ansikten snart. Det föddes ju ändå ett gäng ungar i bygden under förra året!

Var hos farmor idag och hjälpte henne med diverse grejer. Fick även en bit mat, som jag egentligen inte kände att jag hann med. ibland får man dock offra sig. Lilltjejen var mest grinig hela tiden så jag stannade inte sänge där.

Lilltjejen som vart jätte kul idag och endast sovit 25 minuter… Suck! Och så fick jag dessutom väck henne imorses kvart i nio eftersom vi skulle iväg. Det blev läggning klockan sex ikväll, men imorrn ska hon få sova klart! Jag får nog ta en nap imorgon förmiddag. Har sovit sjukt dåligt den sista tiden. Verkar som jag har sju miljoner tankar i huvet som bara rör runt hela kvällarna. Kommer liksom inte till ro. Hoppas det bara är tillfälligt. De där sabla tabletterna vill jag slippa! Men det kan ju också vara så emellanåt att man har extra mycket att fundera över.

-3 grader är det nu med. Det som börjat töa så gött…Jaja, vintern blir väl här en stund till antar jag. Men ÅH så jag längtar till våren! Trädgårdsarbete!!!!!!!!!!

One thought on “Huh!

  1. Våren ja!!!! Längtar så jag kan dö! Håller på med en lista i mitt huvud på allt jag ska plantera i växthuset så fort det blir lite värme!! Det är vad jag gör när resten av staden sover….Glor på mina tulpaner på köksbordet så länge, och kollar ut på det lilla som syns av den sk gräsmattan.

Kommentera

