Let´s go!

Idag fixade jag till det allt! Dagen började finfint och mycket hälsosamt. Och lilla grodan snarkar gött fast jag redan väckt upp datoren. Mycket bra där!

Helgen har flutit på med halvkaos och lugn, inlindat i varandra på nåt konstigt sätt. Fredagskvällen blev lite sådär. Stortjejen hade med en polare hem, och när vi kört hem henne ¨så for vi och storhandlade. Brukar inte gnälla över barnen, men det var inte speciellt harmoniskt att storhandla själv med dem den dagen… En var trött och gnällig. Ville inte alls ligga i babyskyddet. En annan hade vissa svårigheter att tagga ner i affären, och tyckte bara att allt var tråkigt och jobbigt. Den tredje är rätt förståndig, men var ändå lite sur för att jag inte köpte hem en femte sort frukostflingor…Gött att komma hem tillslut. Det blev ingen Kick Off för mig i lördags. Lite tråkigt sådär tycker jag. Men det funkade inte, så det var bara att gilla läget. Dop blev det i alla fall. Det enda dopet jag vet om än så länge detta året. Får se vart det barkar… Mannen kom hem framåt sen kväll i alla fall.

Igår hade mellantjejen sitt försenade kalajs! Var ju lite mycket runt jul, men nu var det avklarat. En gäng busiga tjejer for omkring här några timmar. Fattar inte hur lilltjejen kunde sova mitt i alltihopa… Ibland är de märkliga de där små liven. Jag själv var skittrött i går kväll. Kändes som jag skulle somna stående.

Men nu är jag pigg igen. Dock hungrig, så nu ska jag passa på att käka frukost också innan sovbebisen börjar röra på sig.

Ha en bra vecka mina männsiskor!!

Kommentera

