Idag…

…var dagen då mitt liv skulle ändra form… Kidsen börjar skolan och jag skulle starta min träning. Varje morgon när de åkt iväg med skolbussen skulle jag från och med idag ta ett träningspass med cross… Haha! Jag skrattar mig själv rätt upp i ansiktet.

Jag gjorde helt tvärtemot. När kidsen åkt så gick jag tillbaka till sängen. Sov till klockan 10… Sen kom ”extrabrorsan” och vi har fikat tills nu. Jaja… Kanske börjar imorrn då? Haha-igen. Skulle inte tro det. Självdisciplin är inget jag har i överflöd.

Nu kommer barnen snart hem i alla fall. Och då måste jag ta en biltur och dela ut lite lappar. Ska bara vänta på att lillfisen vaknar. Ojämna sovtider på dagarna kan man säga… antingen en kvart eller två timmar. Verkar som det blir det senare denna dag.

Nä, jag lämnar nu. Annars börjar jag bara skriva att jag måste köpa kattmat och impregnera mina skor eller nåt annat halvintressant.

One thought on “Idag…

  1. Skönt att du har kommit igång med bloggandet igen så jag har nåt att roa mig med på dagarna! Lycka till med träningen, ska försöka komma igång hemma oxå…har hitills kört en vända på promenadbandet, måste erkänna att löprundorna i skogen är mer givande…lite trist att trampa på samma ställe. Ska ställa ut det på altanen när vädret tillåter! Kramar i massor!!

Kommentera

