Fasen alltså…

…vad mycket jag har bokat denna vecka!!! Så det kan bli ibland… Trodde att veckan skulle bli lugn. Hmm..vet inte hur jag tänkte där egentligen.

Denna dagen började med föräldra/barngruppen på förmiddagen. Nice, Nice. Sen vare hem och städa en del. Fattar inte vem det är som stökar till så hela tiden!? Ingen vill tydligen kännas vid detta fenomen…konstigt nog! Men det känns som jag ständigt har en dammsugare i näven i vart fall.

Eftermiddagen  fortsatte med en del Mary Kay-fix på datorn. Beställningar och annat… by the way så kommer jag inom kort att skaffa mig en hemsida där oxå. Sen kan man kika och beställa så mycket man vill den vägen. Bra va?

Ikväll har vi haft dopsamtal med prellen…eller prellAn kanske man ska säga 🙂 Det gick såklart bra det med. Om några dagar är det ju dags för lillgrodan att få sitt namn in public så att säga. Blir nog bra det.

Lillan ligger och sover, och snart är det dags för nästa att hoppa i säng och ytterliagare en stund senare den sista av tjejerna. Vore gött om man kunde lägga alla samtidigt…men är det åldersspridning så blir det så här.

Imorrn bitti kommer vännen S på besök, så det blir inget slappande i soffan när skolbarnen fart iväg minsann! Ska bli jättekul att ses,för det var ett tag sen nu.

Gokväll mina människor!

Kommentera

