Tjiho!!

Måndag kväll var det nu då! Och dagen har vart fin den. Bvc me lillgrodan blev det i förmiddags,och såklart så växer hon så att det knakar. Drygt 6 kilo och 62 cm lång redan…Snart börjar hon skolan hon med. Tiden går fort och jag blir äldre…Bara att inse.

Eftermiddagen tillbringades i telefon, vid vägkanten och i chat-rum. Alla tre ställena bjöd på trevliga samtal! Eller ja…det ena samtalet innehöll en inställd klass på torsdag, och det var ju mindre kul såklart…Men det är bara att ta.

Kvällen startade som vanligt med barngymnastik! Det var sååå kul ikväll! Jag gjorde lite nya grejer med barnen, så det var kul att för en gångs skull se de kaxigaste kidsen få lite skak i knäna! Och ännu roligare när en av de försiktigaste briljerade totalt över de andra! Sjukt kul att se såna tydliga framsteg!!

Efter den stunden for jag till stan på Unitmöte. Och där fick JAG briljera för en gångs skull!! Så himla roligt.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen…Nej!! Jag läste ju ut den braiga  boken igår!!! Åh…suck! Vilken ska jag ta nu då?? Får ta en favorit i repris då… Nikki Sixx eller Ozzy är frågan…

Kramar// Rockmum

Kommentera

