Ny vecka…

…och nya utmaningar,som man brukar säga. Eller ja, det är väl inget jag brukar säga,men man har ju hört uttrycket! Fast denna vecka har jag en del nya utmaningar i mitt liv faktiskt, så just nu stämmer det. Jag ser fram emot det, och jag känner på mig att det kommer bli grymt bra!

Jag har bestämt mig för att köra vidare och glömma alla negativa saker som skett på det sista. Nu ska jag endast blicka framåt och ta bort allt som ger mig dålig energi. Ska inte slösa bort något, utan bara se positivt. Bort med det gamla bara. Är nöjd med mitt beslut, så nu kör jag.

Veckan startar med denna måndag som bjuder på barngympa, styrelsemöte på IP, städning av tvättstuga och några blöjbyten däremellan. Blir nog fint. Kallt är det ute med… nio minus och massor av frost. Kan nog bli någon promenad framåt förmiddagen kanske. Fast först hoppas jag på att solen vaknar till liv.

Hoppas ni alla har en underbar vecka framför er!!

Kramar// Positiva mamman

Kommentera

