Söndag kväll

Och ÄNNU tröttare och mer öm i kroppen. Vad jag mest av allt skulle önska nu vore något som minskade all värk. Ska nog ringa min läkare imorgon och be snällt om lite drugs. Är livrädda för att allt ska starta igen. Det är nog som det är. Vill INTE behöva börja med alla mediciner igen…Att åter igen öka vikten med 20 kilo vätska vill jag INTE! Hepp, jag får försöka göra ALLT för att det ska räcka med en aning smärtstillande värktabletter. Tack och amen…

Ikväll är jag riktigt tjej-tjejig. Sitter och skrattar och gråter åt Bridget Jones. Kände att jag var tvungen… Haha! Nu fortsätter det…Måste kolla. Hörs imoooorn!

Kommentera

