What a day!

Ryggen, axlarna,fötterna, höfterna, armarna…Hela jag är öm och värkande som få. Gnäll, gnäll…Jag VET! Men ibland har man väl rätt till det eller? Jag har burit ungen hela veckan nu! Ingen ordning alls när de stora tjejerna har lov…Verkar som lillfisen slutat sova helt på dagarna. De få gånger hon slumrar till, så är det på min arm. Och då går det ABSOLUT inte att lägga ner henne. Nej då, gör man det så ör ögonen klotrunda på en sekund och missnöjet tjuter i hela huset. Dessutom har hon börjat med något barnsligt ”låtsasskrik”. Typ Uä-ä-ä-ä-ä, som en annan trotsig 2 1/2-åring… Inget charmigt alls.

Plus detta tjurande så har jag dessutom vart osams med de stora tjejerna halva dagen. Bara gnäll och rastlöshet där oxå… Men nu är det en dag kvar på lovet, sen blir det rutiner igen hoppas jag! Har denna tråkiga dag försökt storstäda huset med. Har gått hyfsat,och det mesta är okej. Men tjurig unge på armen har jag dessutom för hand sytt en katt-dräkt till mellantejejen som ska på maskerad imorrn. Men jag blev riktigt nöjd faktiskt.

Nä, jag orkar inte blogga mer idag. Är helt slut… Men jag ser fram emot morgondagen, då bästaste E kommer hit!! Tjihooo, vad jag behöver henne just nu!!

Kramar// Längtande mamman

Kommentera

