Appropå Släkten…

Det lät ju kanske lite hårt det där. Hmm, ja. MEN icke att förglömma så var det ju mitt personligen dåliga samvete som krev det det. Som allt annat här på bloggen. JAG mår verkligen kass över att jag och min familj kan träffa våra släktingar varje dag. Helst skulle jag vilja ha dem boende runt knuten, fast jag vet ju att det är omöjligt. Kan ju inte gärna be släktingar som bor i huvudstaden att bosätta sig här utanför på gärdet direkt… Haha! Fast om jag köper ett gäng STORA tält kanske…

Men som sagt och skämt åsido. Det jag babblar om här handlar som sagt om mina tankar och funderingar. Enbart och endast.

Och nu har jag lättat samvetet en aning. Pratade nyss med en av alla dessa släktingar i telefonen, och på uppdrag mailade jag även lite bilder på kidsen. Och ÅH så spännande det är att det snart ska komma in en till bebis i tjocka släkten… Och då snackar jag återigen om MIN stora släkt, där denna lilla bebis endast är en plastis. Men för mig betyder den lika mycket för det!

Kramar// Dåliga-samvetet-mamman

Kommentera

