Ganska okej

Resten av dagen blev bättre än början på den. Ibland blir man bara så ledsen, och ibland är det också väldigt svårt att släppa vissa saker. Som sagt…jag ÄR känslig.

Jag drog till stan och fikade med M. Det blev kaffe, STOR chokladboll, uniformer och massa prat. Deppigheten avtog och det blev en del skrattande istället. Tummen upp som fanken! Så skönt att vräka ur sig sina funderingar emellanåt. Och inte var det fy skam att avsluta dejten med att tråna runt i några skoaffärer också! Mmm….vill ha sååå många! När vi skiljdes åt så for jag faktiskt vidare och köpte mig ett par vinterpjuks till mig, och två till stortjejen. Så nu är våra tår redo för kylan.

Dagen har fortsatt med städning. Har fixat och plockatoch även möblerat om i tv-rummet för andra gången denna månad…Faan,alltså. Jag blir aldrig nöjd där inne! Ska bli så underbart att bygga ut och om det där skitrummet och byta ut hela det tråkiga möblemanget. Så trött på att se det varje dag… Jag har grymma visioner för det rummet!

Inte mycket mer har jag att säga om denna dagen. Den började dåligt, blev bättre och slutade bra. Nöjd så, och hoppas att jag kan släppa det där tråkiga nån gång. Nu ska jag bara se till att försöka få den mesta tvätten avklarad så jag slipper den imorrn… Känner på mig att morgondagen kommer bli kalasbra!

Kramar//Städmamman

Kommentera

