Onsdag kväll

Och i vanlig ordning sitter jag här och kollar på Efterlyst…Otäckt nu med alla skjutningar i Malmö… Man undrar ju vart världen är på väg nånstans. Vart LANDET är på väg. Skrämmande!

Har då klarat av tredje dagen med sjuka kids. Inget kul alls, men imorrn kan sexåringen gå till skolan har jag bestämt. Hon har vart så fruktansvärt rastlös idag! Lillfisen somnade igår kväll som vanligt vid 20:00, och vaknade 11 i förmiddags!!!! Snacka om att behöva lite sömna eller!! det var så läbbigt så jag ringde till VC och kollade om det inte var farligt…Men de gratulerade till en redig bebis… Haha! Jaja, men hon har vart som vanligt, glad hela dagen. Fast hon har inte velat sova i  sängen, utan bara i famnen hela dagen. Så någe tjall är det ju med henne… Nu sover hon ju givetvis, så vi får se hur hon är imorrn bitti. Måste ju i varje fall väcka henne eftersom jag har date med svägerskan 10:oo i stan.

Nu har jag inventerat i alla MK-produkter inför söndagens tjejmys. En del att gå igenom…Sen är det klart för en till liknande mysdag när jag får sällskap av en vän som säljer heminredning och en tjej som säljer barnkläder. Ska bli SÅ kul!!

Nu tar jag mig ett glas rött,och så ska jag slipa på Öppet Hus-inbjudan. Och skriva lite på inköpslistan för lördag, och så ska jag hänga lite tvätt…och kanske plocka undan lite..och så ska jag bara…suck…

Ha en skön fortsatt  kväll mina människor

Kram// Stressmorsan

Kommentera

