Vad är felet?

Bloggen krånglar massor ikväll…Vet inte om det jag skriver nu kommer kunna publiceras, men jag hoppas det. Inte kul när allt raderas hela tiden, och man får försöka komma ihåg vad man skrivit. Jag menar, när jag skriver så är det ju precis som om fingrarna babblar. Och hur lätt är det att komma ihåg vad man babblat om?

Idag har det vart en hyfsad dag, trots sjuka kids. Sexåringen är bättre nu,så förhoppningsvis orkar hon gå till skolan på torsdag. Hatar att de är hemma från skolan. Inte för min egen skull utan för deras egen. De missar ju massor!! Och i synnerhet är det synd om tjejen när hon missade skogen idag, där de alltid är på tisdagar fram till lunch… Men hon är troligtvis på bättringsvägen nu! Lillfisen däremot är snuvig och jäklig. Ingen feber som tur är,men snuvan vill inte ge sig och den är ju så JOBBIG för henne. Försök själva att suga all mat ur en flaska och försök suga på en napp, samtidigt som näsan är täppt…Inte lätt det mina människor! Hon har jättesvårt för att sova på dagarna, men sover som tur är på nätterna. Om än oroligt…Hoppas hon piggar på sig så snart hon kan,och DET är även för mitt egos skull…

Ikväll har storebror vart här en sväng och firat mig lite i efterskott. Fick en SÅ fin blomma. I löööv verkligen blommor. Vill ha blommor ÖVERALLT! Högt och lågt, ute och inne… Helst skulle jag bada i rosenblad varje kväll…Fast det går ju inte, för jag har ju inget badkar. Men när bardrummet på övervåningen blir klar…DÅ!

Hepp! Nu ska jag vara ännu mera ego och kolla på lite på tv. Tisdagar är ju tjej-tv i flera timmar! Sen ska jag prova alla nya härliga läppstick som kom på posten idag… SÅ spännande!!

Kram till alla mina männinskor     ///Egomamman

Kommentera

